Vježbanje u prirodi popravlja raspoloženje, pamćenje i koncentraciju!

Vježbanje u prirodi popravlja raspoloženje, pamćenje i koncentraciju!

Vježbanje u prirodi popravlja raspoloženje, pamćenje i koncentraciju!
  • Objavljeno: Utorak, 31.05.2016.
  • Broj pregleda: 471
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Redovita tjelovježba pozitivno utječe na zdravlje cjelokupnog organizma, a istraživanja su pokazala da su rezultati još bolji ako vježbate na otvorenome.

Popravlja raspoloženje

Jedno istraživanje je pokazalo da su osobe koje vježbaju u prirodi bolje raspoložene, u odnosu na osobe koje vježbaju u zatvorenome. Znanstvenici su ustanovili da vježbanje u prirodi ublažava napetost, ljutnju i simptome depresije.

Saznajte kako prirodnim putem povećati razinu hormona sreće!

Popravlja pamćenje i koncentraciju

Znanstvenici su ustanovili da osobe koje svaki dan provedu hodajući 20 minuta u prirodi, imaju bolje pamćenje i koncentraciju.

Povećava razinu energije

Tjelovježba će povećati razinu energije učinkovitije i bolje od šalice kave ili čaja, naročito ako vježbate u prirodi. Samo 20 minuta boravka u prirodi je dovoljno da povećate razinu energije.

Povećava razinu vitamina D u tijelu

Najbolji izvor vitamina D je sunce, zbog čega je boravak u prirodi odličan način da povećate razinu vitamina D u tijelu.

Saznajte kako povećati unos vitamina D!

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Pripremite tijelo za plažu

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Najčitanije zanimljivosti