Vlakna štite srce

Vlakna štite srce

Vlakna štite srce
  • Objavljeno: Ponedjeljak, 04.03.2013.
  • Broj pregleda: 1.344
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Namirnice koje su bogate vlaknima osim zdravlja probavnog sustava, štite i zdravlje srce, tvrde znanstvenici sa Sveučilišta Alabama.

Dijetalna vlakna koja se nalaze u voću, povrću i cjelovitim žitaricama smanjuju razinu kolesterola u krvi i na taj način štite srce i krvožilni sustav.

"Dnevno bismo trebali unositi najmanje 25 grama vlakana", EverydayHealth prenosi izjavu dr. Jody Gilchrist.

Stručnjaci preporučuju da dnevno unosimo najmanje 25 grama vlakana. Oni nas duže drže sitima i tako smanjuju rizik od prejedanja i nastanka pretilosti koja je jedan od vodećih uzročnika bolesti srca i srčanog udara. Osim što snižavaju razinu lošeg (LDL) kolesterola, vlakna povećavaju razinu dobrog (HDL) kolesterola.

Kako biste povećali unos vlakana konzumirajte sljedeće namirnice:

  • cjelovite žitarice
  • kupus
  • repu
  • cvjetaču
  • mrkvu
  • koru od jabuke

Još jedan način povećanja unosa vlakana jest uzimanje suplemenata koje možete dodati u kavu, jogurt, juhu u slično. Unos vlakana povećavajte postupno i ako imate zdravstvenih problema svakako se posavjetujte s liječnikom.

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Očistite organizam i osnažite tijelo ovim ukusnim juhama

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Najčitanije zanimljivosti