Voda ili sportsko piće?

Voda ili sportsko piće?

Voda ili sportsko piće?
  • Objavljeno: Srijeda, 12.09.2012.
  • Broj pregleda: 581
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Sportska pića ne bi smjela u potpunosti zamijeniti regularan unos vode. Iako sportska pića pomažu kod hidratacije tijela, većini osoba nisu potrebni dodatni ugljikohidrati, kalorije i šećeri.

Mogu biti korisna kod dugih i napornih tjelovježbi. Naime, osobe koje vježbaju sat ili više dnevno trebaju dodatnih 30 do 60 grama ugljikohidrata kako bi tijelu osigurali izvor energije i održali šećer na normalnoj razini. Većina sportskih pića sadrži 2 do 8% ugljikohidrata.

Ipak, voda je ono što je organizmu najprirodnije i najpotrebnije. Vodu niti jedno piće ne može zamijeniti, niti jedno piće vas neće hidratizirati kao voda, a ne sadrži kalorije, ugljikohidrate ili šećere.

Voda je bolji izbor za osobe koje vježbaju umjerenim intenzitetom i žele tijelo dovesti u formu ili smršaviti. Vodu odaberite u trenucima kada niste aktivni, kada sjedite, lagano hodate, tijekom učenja ili rada.q

Sportska pića pijte kada ste fizički aktivni više od jednog sata, vježbate u ekstremnim uvjetima (vrućina, hladnoća, veliki napor). Također pijte sportska pića ako niste imali kvalitetan obrok koji će nadomjestiti ono što ste potrošili vježbanjem.

Sve u svemu, sportska pića su potrebna i nužna profesionalnim sportašima, onima koji su izloženi većim fizičkim naporima, a za sve ostale voda je najbolji izbor!

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Pripremite tijelo za plažu

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Najčitanije zanimljivosti