Zašto biste trebali jesti više patlidžana?

Zašto biste trebali jesti više patlidžana?

Zašto biste trebali jesti više patlidžana?
  • Objavljeno: Nedjelja, 27.11.2016.
  • Broj pregleda: 798
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Nutricionisti preporučaju patlidžane jer su bogat izvor vitamina, vlakana, klorogene kiseline i nasunina koji pomaže u borbi protiv kolesterola. Osim toga, povećana potrošnja patlidžana, može smanjiti rizik od pretilosti, dijabetesa i srčanih bolesti. Patlidžani povećavaju energiju i potiču zdravlje kože i kose.

Patlidžani mogu spriječiti stvaranje krvnih ugrušaka zbog vitamina K i bioflavonoida koji jačaju kapilare.

Patlidžani snižavaju loš kolesterol samo ako su adekvatno pripremljeni. Patlidžane kuhajte ili pecite u pećnici. Izbjegavajte prženje.

Zbog visokog udjela vlakana, patlidžani štite probavni trakt. Također štite od raka debelog crijeva.

Istražite 3 prednosti patlidžana!

Mogu poboljšati cirkulaciju i njeguju mozak jer sadrže esencijalne fitonutrijenate. Te hranjive tvari su koncentrirane u kori, stoga ga nemojte guliti.

Zbog visokog sadržaja topivih vlakana i malo ugljikohidrata, patlidžani su idealni za dijabetičare.

Najbolje su rješenje kada je riječ o kontroli krvnog tlaka i ublažavanje stresa jer sadrže bioflavonoide.

Željezo, kalcij i drugi minerali prisutni u ovom povrću, dostavljaju bitne hranjive sastojke u tijelo.

Patlidžani su idealni za održavanje tjelesne težine jer sadrže malo kalorija, ne sadrže masti i bogati su vlaknima što održava sitost tijekom dana.

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Doručak - recepti za savršen početaka dana

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Najčitanije zanimljivosti