Zašto je nakon treninga dobro popiti mlijeko?

Zašto je nakon treninga dobro popiti mlijeko?

Zašto je nakon treninga dobro popiti mlijeko?
  • Objavljeno: Subota, 04.04.2015.
  • Broj pregleda: 1.394
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Nakon intenzivnog treninga vrlo vjerojatno posežete za sportskim energetskim napitkom ili običnom vodom. No, znanstvenici iz Velike Britanije su otkrili da je nakon intenzivnog treninga najbolje popiti mlijeko.

U istraživanju su sudionici bili podijeljeni u skupine, ovisno o tome što su pili nakon intenzivnog treninga - sportsko energetsko piće, vodu i mlijeko. Znanstvenici su potom analizirali koje piće bolje hidratizira tijelo i koje piće u najvećoj mjeri regenerira tijelo nakon intenzivnog treninga.

Mlijeko se pokazalo najučinkovitijim jer ono u probavnom sustavu ostaje dulje od vode ili sportskog energetskog napitka. Mlijeko hranjive tvari oslobađa polako i postupno, zbog čega tijelo dulje vrijeme ima konstantan i stabilan izvor hranjivih tvari, potrebnih za oporavak. Mlijeko također sadrži veću količinu elektrolita, uključujući natrij i kalij, koje tijelo gubi tijekom znojenja.

Isprobajte mlijeko od lješnjaka!

Prethodno istraživanje znanstvenika iz Danske je pokazalo da je mlijeko, s obzirom na zadovoljavajuću razinu kalcija u organizmu, odličan dio svakodnevne prehrane, a proteini pomažu u bržem oporavku mišića nakon intenzivnog treninga.

Još je bolje ako konzumirate mlijeko obogaćeno vitaminom D. Brojna istraživanja su pokazala da vitamin D može pospješiti mršavljenje, popraviti raspoloženje i fizičku kondiciju. Sve su to prednosti koje će vaše tijelo iskoristiti ako mlijeko uvrstite u svoju svakodnevnu prehranu.

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Pripremite tijelo za plažu

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Najčitanije zanimljivosti