Zašto ne treba preskakati doručak?

Zašto ne treba preskakati doručak?

Zašto ne treba preskakati doručak?
  • Objavljeno: Petak, 19.10.2012.
  • Broj pregleda: 2.349
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Skeniranjem mozga su britanski znanstvenici ustanovili da preskakanje doručka potiče žudnju za masnom hranom kasnije u toku dana.

U istraživanju je sudjelovala 21 osoba koje su bile zdrave tjelesne mase. Sudionici su  prvi dan jeli kvalitetan i obilan doručak koji je sadržavao 730 kalorija, a drugi dan nisu uopće doručkovali.

Svaki dan su im prikazivali slike visokokalorične i niskokalorične hrane. Sudionici su prvog dana pokazali malu zainteresiranost za visokokaloričnu hranu jer su jeli obilan doručak, a skeniranje mozga je pokazalo da je dio mozga, koji je odgovoran za stvaranje žudnje za hranom, bio manje aktivan.

S druge strane, sudionici su drugog dana, kada nisu doručkovali, pokazali znatno veću zainteresiranost za kaloričnu hranu, a skeniranje mozga je pokazalo da je dio mozga koji je odgovaran za stvaranje žudnje za hranom bio izrazito aktivan.

Rezultati istraživanja su objavljeni u časopisu Neuroscience, a voditelj istraživanja dr. Tony Goldstone je izjavio kako "rezultati skeniranja potvrđuju da je doručak važan obrok u danu te da njegovo preskakanje može povećati rizik od nastanka pretilosti."

Sudionici ovog istraživanja su onog dana, kada nisu doručkovali, unijeli u prosjeku 5 puta više kalorija, u odnosu na dan kada su doručkovali.

Doručak regulira razinu šećera u krvi, opskrbljuje tijelo potrebnom energijom te sprječava nastanak žudnje za grickalicama i kaloričnom hranom.

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Vodič za detoksikaciju

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Najčitanije zanimljivosti