Zašto trebate češće jesti špinat?

Zašto trebate češće jesti špinat?

Zašto trebate češće jesti špinat?
  • Objavljeno: Ponedjeljak, 23.11.2015.
  • Broj pregleda: 1.113
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Tamno zeleno lisnato povrće, uključujući i špinat, je odlično za zdravlje cjelokupnog organizma. Špinat pospješuje zdravlje kose, kože i kostiju. Jako je dobar izvor proteina, vitamina i minerala.

1 šalica sirovog špinata sadrži 27 kalorija, 0.86g proteina, 30mg kalcija, 0.81g željeza, 24mg magnezija i 167mg kalija. Špinat je odličan izvor vitamina A i folne kiseline. Istraživanja su pokazala da špinat ima pozitivan utjecaj na zdravlje, a mi vam donosimo njegove najznačajnije prednosti.

Sudjeluje u prevenciji raka

Špinat, kao i druge vrste zelenog lisnato povrća, sadrži klorofil, za kojega su istraživanja pokazala da ima antikancerogeno djelovanje.

Sudjeluje u prevenciji astme

Rizik od nastanka astme je puno manji kod osoba koje konzumiraju veliku količinu špinata. Špinat je odličan izvor beta karotena, za kojega su istraživanja pokazala da sudjeluje u prevenciji astme.

Regulira razinu krvnog tlaka

Zbog visokog udjela kalija, špinat neutralizira negativno djelovanje soli. Povećanjem unosa kalija možete regulirati razinu krvnog tlaka i smanjiti potrebu za uzimanjem lijekova.

Pospješuje zdravlje i izgled kože i kose

Špinat je odličan izvor vitamina A koji je neophodan za održavanje zdravlja i ljepote kose. U sastavu špinata pronalazimo i vitamin C koji ima antioksidacijsko djelovanje i sudjeluje u prevenciji prijevremenih znakova starenja.

Nastavite čitati više u članku špinat - čuvar vašeg zdravlja.

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Vodič za sigurno izlaganje suncu

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Najčitanije zanimljivosti