Prirodni i neprerađeni proizvodi koji poštuju zero waste princip proizvodnje

Prirodni i neprerađeni proizvodi koji poštuju zero waste princip proizvodnje

Prirodni i neprerađeni proizvodi koji poštuju zero waste princip proizvodnje
  • Objavljeno: Petak, 24.06.2022.
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:
Izvor slike: 123RF

Matičnjak je brend koji ima i ekološku misiju koju opravdava zero-waste proizvodnjom. U Matičnjaku sve kreće od sjemenki, iz kojih se proizvode hladno prešana ulja, mljevene sjemenke se stavljaju u med, a od sitnog mljevenja dobivaju brašna s kojima se proizvode brašna, biljni proteini i u konačnici proteinske tjestenine. Krug proizvodnje i ponude proizvoda je zatvoren do maksimalne mjere što donosi visoku iskoristivost sirovina bez puno otpada po principu ekološki prihvatljive proizvodnje.

Prati nas na posebnoj domeni Svijet Novih Navika i na društvenim mrežama, Facebooku i Instagramu!

Također, proizvodi su pakirani u staklenim bočicama i teglicama te papirnatim vrećicama, kako bismo spriječili odlaganje plastičnog otpada. Uz navedeno proizvodi su svježi, zdravi, lokalni i minimalno prerađeni, bez aditiva, stabilizatora i dodanih aroma. Matičnjakovi proizvodi su potpuno prirodni paketi izvornih, aktivnih i hranjivih nutrijenata iz sjemenki i biljaka, sačuvani od suvišne obrade i agresivnih metoda.

Matičnjak - prirodna hrana bez aditiva, stabilizatora i aroma od sirovina iz Hrvatske

Apsolutna prednost je svježina proizvoda koja se postiže malim serijama u proizvodnji. Prirodni dodaci prehrani i prirodna hrana bez aditiva, stabilizatora i aroma uvijek moraju biti svježi. Primjerice, hladno prešana ulja se nađu na policama ljekarni i trgovinama zdrave hrane već tjedan dana nakon prešanja, što je raritet na tržištu. Na hladno prešanim uljima je najbolje prikazati koliko je važna svježina proizvoda, obzirom da ulja hlape i dugim stajanjem u bačvama gube nutritivnu i fitoterapijsku kvalitetu koju kupac plaća.

Ivo Bačlija - fitoterapeut, apiterapeut i začetnik brenda Matičnjak

Prvenstveni cilj je pružiti potrošaču potpuno prirodni i neprerađeni proizvod, dobiven čistim mehaničkim utjecajem, bez ikakvih kemijskih procesa. Ulja su hladno prešana, funkcionalni medovi su dobiveni mljevenjem ljekovitog bilja i miješanjem s medom sa Žumberačkog gorja, a macerati dobiveni potapanjem ljekovitog bilja u hladno prešanim uljima gdje ostaju do 40 dana kako bi nastala snažnija sinergija ekstrahiranjem ljekovitih svojstava bilja s uljem. Što više sirovina nabavlja se od dugogodišnjih partnera s područja Hrvatske kako bi međusobno poticali rad i suradnju.

Naziv brenda često poistovjećuju s općepoznatom biljkom, međutim izvor imena je u zajednici pčela koji nosi isto ime – matičnjak. Začetnik brenda, fitoterapeut i apiterapeut Ivo Bačlija ima vlastite košnice i svjestan je važnosti kvalitetnog tretiranja pčela, a istovremeno to i sadašnji tim čini brendom - zajedništvo. Tim zaljubljenika u prirodu i ono što nam ona pruža, a svakodnevno radi jednako vrijedno kao i za opstanak bitni insekti.

Vezani sadržaj:

Vitashop

Najnovije

Najčitanije