Ova 3 jednostavna savjeta pomoći će vam da lakše ustanete i krenete vježbati!

Ova 3 jednostavna savjeta pomoći će vam da lakše ustanete i krenete vježbati!

Ova 3 jednostavna savjeta pomoći će vam da lakše ustanete i krenete vježbati!
  • Objavljeno: Subota, 01.12.2018.
  • Broj pregleda: 317
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:
Ova 3 jednostavna savjeta pomoći će vam da lakše ustanete i krenete vježbati!
Izvor slike: Depositphotos

Ustajanje u rane jutarnje sate nekim ljudima predstavlja veliki problem, a kada je riječ o ustajanju zbog tjelovježbe, problem može postati još i veći.

Neke osobe nemaju problema s buđenjem u ranu zoru, ali većina ljudi se ne može lako probuditi prije nego što izađe sunce, pogotovo oni koji su poznati kao „noćne ptice“ i najproduktivniji su iza ponoći.

Čak i ako ste naviknuti rano ustati, popiti kavu i krenuti na posao, kad znate da ustajete zbog vježbanja, ustajanje nekako postane teže. No, mnoga istraživanja su potvrdila da je jutarnje vježbanje zapravo najučinkovitije vježbanje. Ako vam to nije dovoljan poticaj, trebali biste znati da rano ustajanje utječe pozitivno na vaše zdravlje i može vam promijeniti život.

Kako godina ide prema kraju, tako su i dani sve kraći pa vam buđenje zimi teže pada nego li buđenje tijekom ljeta. Ipak, nemojte da vas to obeshrabri, jutarnje vježbanje učinit će vas produktivnijima, imat ćete više energije i bit ćete sretniji pa svima koji rade jutarnju smjenu, i svakako ustaju rano, preostaje izbor da ustanu još malo ranije i započnu s vježbanjem uz ova 3 lagana savjeta.

Ne volite kavu? Možete se razbuditi i pomoću ovih napitaka!

1. Stavite alarm u drugu prostoriju

Većina ljudi više ne koristi klasične budilice, nego navije alarm na mobitelu. Upravo je zato jedan od najjednostavnijih trikova da umjesto noćnog ormarića mobitel ostavite u kupaonici ili nekoj drugoj sobi koji se nalazi blizu spavaće sobe, važno je samo da bude izvan dosega. Dodatni savjet je i da zvuk alarma bude ton zvona jer ćete tako automatski ustati i tražiti mobitel, a onda možete i kvalitetno započeti dan, kad ste već na nogama.

2. Sad ili nikad

Nakon alarma izbrojite do 3 i sebi ponovite da morate ustati jer je sad jedini slobodan termin za brigu o svom zdravlju i tijelu. Svi koji rade do poslijepodnevnih sati svjesni su da ako odrade trening ujutro, neće imati vremena za trening niti nakon posla, niti navečer. Čak i ako ne radite, nemate predavanja i nikakve druge obaveze ujutro, pronađite dodatnu svrhu ustajanja. Primjerice, kad ustanete odradite trening, a nakon toga dogovorite kavu ili doručak s prijateljima, roditeljima ili nekom drugom omiljenom osobom.

Otkrijte zašto se rano probuditi!

3. Ne razmišljajte o tome koliko je sati

Rano buđenje može zvučati kao najgora noćna mora, ali čim se naviknete, to će vam postati najdraži dio dana. Ono što možete je ne razmišljati o tome koliko je sati. Kad zazvoni alarm ustanite i krenite s obvezama kao i inače. Ne treba vam dugo da stvorite rutinu, a nemojte zaboraviti da nakon svakog radnog tjedan dolazi vikend, vrijeme kad možete spavati duže i odmarati se.

I zapamtite da vam treba svega nekoliko dana da stvorite naviku ranog ustajanja, a svako odgađanje alarma znači da ne iskorištavate taj dan u potpunosti.

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Pripremite tijelo za plažu

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Najnovije

Najčitanije